رویـدادهـا

مدیرکل سرمایه گذاری و بومی سازی فناوری پارک فناوری پردیس خبر داد:

حضور ۲۵ طرح برتر در جشنواره پیشگامان اینوتکس 2024

حضور ۲۵ طرح برتر در جشنواره پیشگامان اینوتکس 2024

با دیگران به اشتراک بگذارید

مدیرکل سرمایه گذاری و بومی سازی فناوری پارک فناوری پردیس گفت: «از بین دو هزار و ۵۰۰ محصول ، ۲۵ محصول به عنوان طرح‌های برتر انتخاب شده‌اند.

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه اینوتکس۲۰۲۴، احمد عسگری مدیر کل و سرمایه‌گذاری پارک فناوری پردیس با بیان اینکه سیزدهمین نمایشگاه اینوتکس با هدف هم افزایی همه اجزا اکوسیستم فناوری در حال برگزاری است، اظهار کرد: شعار امسال همه اجزای زیست بوم نوآوری زیر یک سقف است.

وی افزود: جشنواره پیشگامان در سیزدهمین دوره نمایشگاه اینوتکس، برگزاری پاویون محصولات فناورانه برتر کل کشور و همچنین رونمایی از تعدادی محصول با فناوری بالا باحضور  مقامات عالی رتبه کشوری ازجمله وزراء، معاونین رئیس جمهور، صاحبین صنایع و مشتریان محصولات را در برخواهد گرفت. بر اين اساس و طبق روندهاي پيش‌بينی شده برای ارزيابی محصولات، طی اين فراخوان از شركت‌های متقاضی كه دستاوردهای جديدی در توليد محصولات دانشی حوزه‌های مختلف فناوری داشته‌اند دعوت می‌شود تا در فرايند انتخاب برترين محصولات و دستاوردهای فناورانه کشور مشاركت نمايند.

وی افزود: فراخوان این بخش از اسفند ماه سال گذشته منتشر شده و از بین دو هزار و ۵۰۰ محصول ، ۲۵ محصول بر اساس شاخص های متعدد مورد ارزیابی قرار گرفته و انتخاب شده اند تا به عنوان طرح‌های برتر معرفی شوند.

عسگری با اشاره به اینکه هدف از برگزاری جشنواره اینوتکس کم کردن فاصله محصول با بازار است، افزود : یکی از راهکارها حضور شرکت ها در نمایشگاه مختلف و نمایشگاه دستاوردهای آنان است.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir