رویـدادهـا

رئیس پارک فناوری پردیس در نشست خبری اینوتکس:

نمایشگاه اینوتکس 2024 با محوریت اقتصاد نوآوری برگزار می‌شود

نمایشگاه اینوتکس 2024 با محوریت اقتصاد نوآوری برگزار می‌شود

با دیگران به اشتراک بگذارید

رئیس پارک فناوری پردیس در نشست خبری سیزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس با اشاره به برگزاری این نمایشگاه در اردیبهشت ۱۴۰۳ گفت: نمایشگاه اینوتکس 2024 با محوریت اقتصاد نوآوری برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، مهدی صفاری‌نیا رئیس پارک فناوری پردیس در نشست خبری سیزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس 2024 گفت: نمایشگاه اینوتکس 2024 با محوریت اقتصاد نوآوری برگزار خواهد شد و در این نمایشگاه میزبان مجموعه‌هایی هستیم که اثرگذاری ویژه‌ای در این حوزه از اقتصاد کشور دارند.
رئیس پارک فناوری پردیس گفت: شرکت‌های فناور به شرط داشتن نوآوری در محصول یا خدمات، شرکت‌های سرمایه‌گذاری به شرط ایفای نقش در زیست‌بوم نوآوری کشور و همچنین سازمان‌ها و نهادها به شرط معرفی ظرفیت‌های خود در راستای بهره‌برداری در زیست‌بوم نوآوری کشور می‌توانند در اینوتکس سیزدهم مشارکت داشته باشند.
صفاری‌نیا در ادامه گفت: به دنبال ایجاد محوریت اقتصاد نوآوری در اینوتکس 2024، در بخش‌های محتوایی رویداد نیز از بزرگترین مجموعه‌های صنعتی و دانش‌بنیان کشور که به نحوی در توسعه اقتصاد نوآوری می‌توانند نقش موثر ایفا نمایند، دعوت خواهد شد که به بیان رویکردها، دغدغه‌ها و آخرین ترندهای این حوزه بپردازند.
وی افزود: با توجه به سرمایه‌گذاری چند دهه اخیر کشور در حوزه توسعه اقتصاد دانش‌بنیان، جمهوری اسلامی ایران نیازمند معرفی وسیع ظرفیت‌های نوآوری و فناوری خود به نحو مناسب، به جامعه جهانی به خصوص شرکت‌ها و بنگاه‌های فناور و استعدادهای برتر جهان است.
صفاری نیا ادامه داد: مطرح‌شدن ایران به عنوان قطب فناوری و نوآوری منطقه، کسب بازار قابل توجه فناوری منطقه، امیدآفرینی و حفظ و نگهداشت استعدادهای برتر کشور و میزبانی از نخبگان و شرکت‌های فناور خارجی موجب شد تا پارک فناوری پردیس نمایشگاه بین‌المللی فناوری و نوآوری را با نام اینوتکس برنامه‌ریزی کند.
صفاری نیا در پایان گفت: تاکنون 12 دوره از نمایشگاه اینوتکس توسط پارک فناوری پردیس و با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری برگزار شده و دور بعدی این نمایشگاه اردیبهشت 1403 در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir