رویـدادهـا

فرصت دیده شدن، شبکه سازی و بهره مندی از حمایت های پارک فناوری پردیس

مدیران عامل شرکت های عضو پارک فناوری پردیس از مزیت های حضور در پارک می گویند

مدیران عامل شرکت های عضو پارک فناوری پردیس از مزیت های حضور در پارک می گویند

با دیگران به اشتراک بگذارید

مدیران عامل شرکت های عضو پارک فناوری پردیس، فرصت دیده شدن و حمایت های مادی و معنوی پارک از شرکت های عضو را بخشی از مزایای حضور در پارک عنوان می کنند.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، فراخوان پذیرش و واگذاری تعداد محدودی از اراضی فاز سوم پارک فناوری پردیس جهت پذیرش واحدهای واجد شرایط فناور، دانش بنیان و تولید کننده محصولات دارای فناوری پیشرفته منتشر شده است. در گفتگو با برخی از مدیران شرکت های برتر پارک فناوری پردیس، مزایای حضور در پارک فناوری پردیس را جویا شدیم.

فرصت دیده شدن مزیت بزرگ پارک فناوری پردیس برای اعضا

محمد جواد کریمی مدیرعامل شرکت دانش اندیش رانا با اشاره به حضور بیش از 10 ساله این شرکت در پارک فناوری پردیس گفت: حضور ما در محیط پارک بهترین تبلیغ برای کارمان بوده و در زمینه معرفی محصولات کمک های فراوانی به ما شده است. همچنین معافیت های مالیاتی مربوط به عملکرد و حقوق پرسنل نیز از جمله کمک های دیگری است که پارک به ما و همه شرکت‌های مستقر ارائه داده است. پارک در زمینه های مختلف اداری نیز هر کمکی که ما نیاز داشتیم به ما ارائه داده است.

مدیرعامل شرکت دانش اندیش رانا معتقد است بهترین و بیشترین کمکی که پارک فناوری پردیس به اعضای خود داشته است هماهنگی برای انجام بازدید ها و جلسات با کسانی است که شرکت ها نیاز دارند تا محصولاتشان را ببینند.

برای مطالعه متن کامل گفتگو کلیک نمایید.

مدیریت ثابت، نقطه کلیدی پیشرفت پارک فناوری پردیس است

احمد نیک‌روش مدیرعامل شرکت مهندسی توان پژوهان فناور پاسارگاد گفت: پارک فناوری پردیس فضای بسیار دلنشین و آرامش‌بخشی برای کار دارد و طی این سال‌ها در مسیر رفت و برگشت همیشه برای من زیبا و لذت بخش بوده و رمز موفقیت پارک فناوری پردیس نیز وجود یک مدیر ثابت بوده که اشراف دقیقی به امور پارک دارد.

برای مطالعه متن کامل گفتگو کلیک نمایید.

حمایت‌های پارک فناوری پردیس از شرکت‌های دانش بنیان ضامن موفقیت آنهاست

«شاهد شیرین» مدیر شرکت دانش بنیان شایان فناوران، اولین سازنده محصولات معدن و حفاری تونل در غرب آسیا، یکی از شرکت های مستقر در پارک فناوری پردیس است.

 وی با اشاره به نقش پارک فناوری پردیس در پیشبرد و رشد شرکت های دانش بنیان گفت: پارک فناوری پردیس با حمایت های خود تا حد زیادی توانسته به شرکت های نوپا در تولید و معرفی به بازار موثر باشد و حمایت کند.

برای مطالعه متن کامل گفتگو کلیک نمایید.

هم‌افزایی با شرکت‌های دانش بنیان مزیت بزرگ حضور در پارک فناوری پردیس است

شرکت «آریا طب فیروز» از شرکت‌های عضو پارک در حوزه تجهیزات پزشکی و دستگاه همودیالیز فعال است. سید سلمان اخوت مدیر تحقیقات و توسعه شرکت «آریا طب فیروز» می‌گوید هم افزایی با شرکت‌های دانش‌بنیان مزیت بزرگ حضور در پارک فناوری پردیس است.

اخوت با اشاره به فعالیت‌های صادراتی شرکت آریا طب فیروز گفت: با کمک پارک فناوری پردیس و ارسال اولین محموله صادراتی به کشور افغانستان و نصب آن در مرکز دیالیز بیمارستان افغان آریا، شرکت ما به جمع صادرکنندگان تجهیزات پزشکی پیشرفته پیوست.

برای مطالعه متن کامل گفتگو کلیک نمایید.

استفاده از مشاوره های صنعتی و مشاوره های مرکز رشد در پارک فناوری پردیس

شرکت پیشگامان آژینه دانش از سال 97 با هدف تأمین و ساخت قطعات و تجهیزات پیشرفته تأسیس شده است. مینا سعیدی حیدری رئیس هیأت مدیره شرکت پیشگامان آژینه دانش با اشاره به حضور در پارک فناوری پردیس گفت: حضور در پارک سکوی پرتابی برای شرکت پیشگامان آژینه دانش بود. استفاده از مشاوره های صنعتی، مشاوره های مرکز رشد و ایجاد فضای امن در زمینه تحقیقات و توسعه فعالیت های شرکت از مهمترین خدماتی بود که در پارک فناوری پردیس از آن بهره مند شدیم.

برای مطالعه متن کامل گفتگو کلیک نمایید.

شبکه سازی با شرکت‌های بزرگ دانش بنیان مهمترین مزیت کار در پارک فناوری پردیس است

محمد کلاهی مدیر عامل شرکت توانمندسازان فناوری‌های نوین گفت: يکی از مهمترین مزیت‌های کار در پارک فناوری پردیس ایجاد ارتباط موثر و آشنايی با شرکت های بزرگ دانش بنیان است.

کلاهی همچنین گفت: ما پس از تاسیس شرکت در پارک فناوری پردیس فعالیت های خود را حول محور شرکت های دانش بنیان سراسر کشور متمرکز کردیم و مزیتی که این فعالیت در پارک فناوری پردیس داشت آشنایی با حوزه های متنوع کاری و شرکت های متعدد و بزرگ بود که موفق شدیم گره های مختلف کسب و کارشان را باز کرده و تجاری سازی و توسعه بازار به رشد اقتصادی آنها کمک کنیم.

برای مطالعه متن کامل گفتگو کلیک نمایید.

بر اساس این گزارش، فراخوان پذیرش و واگذاری تعداد محدودی از اراضی فاز سوم پارک فناوری پردیس به عنوان یکی از فازهای توسعه ناحیه نوآوری پردیس منتشر شد. متقاضیان می‌توانند تا تاریخ 15 آذرماه سال جاری درخواست پذیرش و عضویت خود را ثبت کنند.

علاقه‌مندان جهت مطالعه شرایط کامل فراخوان، اطلاع از مزایای حضور در پارک و ثبت نام در فراخوان می توانند به آدرس phase3.techpark.ir مراجعه نمایند. شماره تلفن‌های 76250250 داخلی 2213 و 2214 نیز برای ارائه اطلاعات بیشتر و پیگیری درخواست‌های ارسالی آماده پاسخگویی می‌باشند.

 

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir