رویـدادهـا

برگزاری مسابقه کراس‌فیت با حضور شاغلان شرکت‌های عضو؛

سیدرضی شاهمرادی رتبه اول مسابقه کراس‌فیت پارک فناوری پردیس شد

سیدرضی شاهمرادی رتبه اول مسابقه کراس‌فیت پارک فناوری پردیس شد

با دیگران به اشتراک بگذارید

در مسابقه کراس‌فیت پارک فناوری پردیس که به مناسبت ایام دهه فجر برگزار شد، سیدرضی شاهمرادی از شرکت آرا پژهش رتبه اول، علی فتحی از شرکت دانش اندیش رانا رتبه دوم و آرش ساجدی از شرکت آسان پرداخت رتبه سوم را کسب کردند.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، در مسابقات کراس فیت پارک فناوری پردیس که 12 نفر شرکت داشتند، حاضران به صورت تایم تریل و در 4 مرحله‌ی حمل سورتمه، جهش روی سکو، برپی‌ جامپ و دمبل‌ اسنچ به رقابت پرداختند.
در پایان این رقابت ها، سیدرضی شاهمرادی از شرکت آرا پژهش رتبه اول، علی فتحی از شرکت دانش اندیش رانا رتبه دوم و آرش ساجدی از شرکت آسان پرداخت رتبه سوم را کسب کردند.
شاهمرادی درباره این رقابت‌ها گفت: با توجه به اینکه این چالش برای نخستین بار در پارک برگزار شد، شرکت کنندگان خوبی داشت و سطح مسابقات بالا بود.
فتحی نیز گفت: مدتی است که در باشگاه پارک فناوری پردیس به این ورزش مشغول هستم و تمرینات در باشگاه موجب شد تا سطح قابل قبولی را در این مسابقه داشته باشم.
وی افزود: این مسابقات اولین بار است که در پارک برگزار می شود و سال‌های آینده می‌تواند با حضور نفرات بیشتر، شور، نشاط و حرارت این مسابقات بیشتر شود.

 

آلبوم تصاویر
ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir