رویـدادهـا

از ساخت و ساز در فاز 3 تا تعمیرات و بهینه سازی زیرساخت های پارک فناوری پردیس

روزی در کارگاه های عمرانی پارک فناوری پردیس

روزی در کارگاه های عمرانی پارک فناوری پردیس

با دیگران به اشتراک بگذارید

کارگاه های مختلف عمرانی در پارک فناوری پردیس مشغول به فعالیت هستند. از ساخت و سازهای فاز 3 پارک که در حال انجام است تا ساختمان شرکت هایی که در فاز دوم در حال تکمیل هستند. تعمیرات و بهینه سازی رایج در مسیرها و اماکن عمومی پارک و رفع مشکلات زیرساختی هم در جریان است.

وقتی از تهران به سمت پارک فناوری پردیس حرکت می کنی، ساخت و سازهای فاز سوم پارک که پردیس کارآفرینی نام دارد، اولین جلوه از بزرگترین پارک فناوری ایران است. شرکت های عضو در فاز 3 پارک، این روزها مشغول ساخت و ساز ساختمان های خود هستند. فراخوان جدید عضویت در این فاز هم به تازگی منتشر شده و مشاهده ساختمان های جدید در آینده نزدیک، دور از ذهن نیست.

در فازهای عملیاتی شده پارک هم ساخت و سازهایی در حال انجام است، از ابتدای فاز یک که در یک طرف برج فناوری، عملیات عمرانی شرکت آسان پرداخت (آپ) جریان دارد تا انتهای خیابان فناوری و خیابان دانش که چند شرکت مشغول ساخت و ساز ساختمان‌های جدید خود هستند. شرکت هایی که در آینده نزدیک، محل کار و تلاش نخبگان و فناوران خواهد بود.

در کنار ساخت و سازهایی که شرکت ها برای توسعه خود در پارک در دستور کار دارند، تعمیرات موردی و بهینه‌سازی مسیرها، ساختمان های عمومی و فضای سبز پارک هم در جریان است. برای ایجاد فضای سبز بهتر در پارک، گاهی نیاز به عملیات عمرانی هم هست و نتیجه آن، ایجاد فضاهای جدید سبز در پارک می‌شود که در پاییز این فضاها رنگارنگ‌تر شده است.

افق پارک فناوری پردیس، ایجاد ناحیه بزرگ فناوری است؛ از فازهای مختلف عملیاتی که شرکت ها در آن حاضر هستند گرفته تا ساخت شهرک نخبگانی که برای ایجاد مسکن نخبگان و فناوران در حال برنامه‌ریزی است. در پارک فناوری پردیس یک زندگی بزرگ در جریان است؛ یک زندگی همه جانبه برای تولید و امید؛ برای کار، تفریح و زندگی.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir