رویـدادهـا

با هدف ارتباط مستقیم بین کارفرمایان و کارجویان

هشتمین نمایشگاه کار صدف در دانشگاه علم و صنعت آغاز به کار کرد

هشتمین نمایشگاه کار صدف در دانشگاه علم و صنعت آغاز به کار کرد

با دیگران به اشتراک بگذارید

هشتمین نمایشگاه کار صدف با همکاری دانشگاه علم و صنعت ایران و پارک فناوری پردیس، با هدف ارتباط مستقیم بین کارفرمایان و کارجویان و جذب استعدادهای برتر و ارائه فرصت‌های شغلی و کارآموزی شرکت‌های دانش‌بنیان‌، فناور، استارتاپ‌ها از ۳ دی ماه لغایت ۵ دی ۱۴۰۱ در دانشگاه علم و صنعت ایران برپاست.

به گزارش روابط‌عمومی پارک فناوری پردیس، در این نمایشگاه بیش از ۱۰۰۰ موقعیت شغلی در گروه‌ها و تخصص‌های شغلی متنوع توسط شرکت‌ها مهیا شده است.
در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه رئیس دانشگاه علم و صنعت و مدیرکل ترویج و توسعه خوشه‌های پارک فناوری پردیس حضور داشتند.
برپایی این نمایشگاه فرصت خوبی برای ارتباط و گفتگو دانشجویان با مدیران و کارشناسان منابع انسانی شرکت‌های حاضر در نمایشگاه است.
بیش از ۵۰ شرکت‌ بزرگ از جمله سازگان ارتباط، کاوندیش سیستم، همراه اول، هلدینگ کاوه، هلدینگ رایزکو، جتکو، پرتو خازن، موج افزار، رایان فن، توسعه الکترونیک سفیر، پرتو تماس نوین و تعداد زیادی از شرکت‌های دانش بنیان و معتبر دیگر در این نمایشگاه حضور دارند.
لازم به ذکر است، ۱۲ شرکت دانش بنیان و فناور از پارک فناوری پردیس در این نمایشگاه حضور دارند.
همچنین در طول بازه سه روزه نمایشگاه، مشاوره شغلی، نشست‌های تخصصی، کارگاه‌های عمومی مانند رزومه‌نویسی و مصاحبه شغلی و دیگر مهارت‌های شغلی عمومی و نیز کارگاه‌های تخصصی مشاغل مختلف برگزار می شود.
گفتنی است، در هفت نمایشگاه کار برگزار شده به صورت حضوری و مجازی تاکنون، بیش از ۱۰۰۰ شرکت حضور داشتند و بیش از ۹۵۰۰ جایگاه شغلی و کارآموزی از طرف شرکت‌ها ثبت شده است. همچنین بیش از ۲۰۰ هزار کارجو از این نمایشگاه‌ها بازدید کردند و بیش از ۵۰ هزار رزومه از طرف کارجویان برای فرصت‌های تعریف‌ شده، ارسال شد که نتیجه آن استخدام بیش از ۷۵۰ نفر در شرکت‌ها بود.
يادآور می‌شود، درب شماره ۴ (درب اموال) دانشگاه علم و صنعت، واقع در خیابان شهید ملک لو در ضلع جنوبی دانشگاه جهت ورود مراجعین خارج از دانشگاه هماهنگ شده است.
شایان ذکر است، همواره یکی از مسائل دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی، گذراندن دوره کارآموزی و یافتن شغل مناسب و مرتبط با رشته تحصیلی بوده و از طرف دیگر یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین مشکلات صنایع و شرکت‌های دانش‌بنیان، جذب نیروی انسانی توانمند است. یکی از بهترین روش‌های پر کردن این خلأ که در بسیاری از کشورهای دنیا نیز معمول است، برگزاری نمایشگاه‌های کار و کارآموزی به منظور ملاقات و ارتباط مستقیم کارفرما و کارجو در راستای شناخت و ارزیابی از یکدیگر است.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir