رویـدادهـا

با حضور 72 ورزشکار از شرکت های عضو پارک؛

هشتمین دوره مسابقه دو نیمه استقامت پارک فناوری پردیس برگزار شد

هشتمین دوره مسابقه دو نیمه استقامت پارک فناوری پردیس برگزار شد

با دیگران به اشتراک بگذارید

هشتمین دوره مسابقه دو نیمه استقامت پارک فناوری پردیس با هدف ایجاد روحیه نشاط و تندرستی در بین محققین و کارکنان شرکت‌های عضو در فضایی دوستانه و صمیمی روز سه شنبه 21 تیرماه برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی پارک فناوری پردیس، در این دوره از مسابقه 72 دونده شرکت‌های عضو، در دو رده سنی زیر چهل سال و بالای چهل سال به رقابت پرداختند. نحوه تفکیک دو گروه شرکت کننده با رنگ شماره های شرکت کنندگان انجام شده بود. شرکت کنندگان زیر ۴۰ سال شماره های سبز وشرکت کنندگان بالای ۴۰ سال نیز شماره نارنجی داشتند.
شرکت کنندگان مسیر 2 کیلومتری برج فناوری تا انتهای خیابان نوآوری را به صورت رفت و برگشت طی نمودند که مسیر بازگشت به دلیل شیب رو به بالا بسیار چالش برانگیز بود.
ورزشکاران برای حضور در این مسابقه ساعت ۸ جهت تکمیل ثبت نام و دریافت لباس های ورزشی تهیه شده در محل شروع مسابقه گرد هم آمدند و ساعت ۹ صبح سوت آغاز مسابقه نواخته شد.
در نهایت در گروه بالای ۴۰ سال آقای حسین نقدی با رکورد ۵ دقیقه ۵۳ ثانیه از شرکت دایوپارس به مقام قهرمانی رسید، آقای محمد بنایی با رکورد ۶ دقیقه از شرکت اروند فارمد مقام دوم و ابوطالب شریف نتاج با رکورد ۶ دقیقه و ۱۰ ثانیه از شرکت سینا سرویس به مقام سوم رسید.
در گروه زیر ۴۰ سال نیز علی همت پور با رکورد پنج دقیقه و ۴۱ ثانیه از شرکت فناپ به مقام اول دست یافت، سجاد صیدی از شرکت توسن تجهیز با رکورد ۵ دقیقه و ۵۱ ثانیه به مقام دوم رسید و سجاد نقی نژاد با رکورد ۵ دقیقه و ۵۹ ثانیه به مقام سوم این مسابقات دست یافت.
گفتنی است در انتهای این مسابقه با حضور حمید قدرت بین معاون توسعه و مدیریت منابع و امین رضا خالقیان مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل پارک فناوری پردیس جوایز نفرات برتر اهدا شد. همچنین پس از برگزاری این مراسم به ۵ نفر از برگزیدگان ۲۰ نفر اولی که از خط پایان عبور کردند، به قید قرعه جوایز نقدی اهدا شد.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir