رویـدادهـا

مدیر عامل برق منطقه‌ای تهران خبر داد:

عقد ۱۰ قرارداد با شرکت‌های دانش بنیان پارک فناوری در حوزه صنعت برق

عقد ۱۰ قرارداد با شرکت‌های دانش بنیان پارک فناوری در حوزه صنعت برق

با دیگران به اشتراک بگذارید

قراگوزلو گفت: برق منطقه‌ای تهران را در تعامل با شرکت‌های دانش بنیان پیشرو می‌کنیم.

به گزارش روابط‌عمومی پارک فناوری پردیس، دکتر حبیب قراگوزلو مدیرعامل برق منطقه‌ای تهران در حاشیه نشست هم رسانی توانمندی شرکت‌های دانش بنیان و فناور با شرکت برق منطقه‌ای اعلام کرد: تاکنون برنامه همکاری و عقد ۱۰ قرارداد از سوی شرکت برق منطقه‌ای تهران با شرکت‌های دانش بنیان ریخته شده که ۷ قرارداد در مرحله مبادله و ۳ قرارداد دیگر تا دو ماه آینده بسته خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه برق منطقه‌ای تهران را با همکاری شرکت‌های دانش بنیان پیشرو می‌کنیم، اذعان داشت: امروز تفاهم‌نامه خوبی جهت همکاری بیشتر با پارک فناوری پردیس بسته شد که بتوانیم از این طریق از ظرفیت‌های شرکت‌های بنیان پارک  حداکثر استفاده را داشته باشیم.
وی افزود: قرارداد ابتدایی میان شرکت برق منطقه‌ای و پارک به مبلغ ۴۰ میلیارد ریال بوده اما طی قرارداد بعدی این مبلغ به ۲۰۰ میلیارد تومان خواهد رسید.
قراگوزلو در پاسخ به این پرسش که این اعتماد سازی جهت همکاری صنعت برق با شرکت‌های دانش بنیان پارک فناوری پردیس از کجا شکل گرفت، اذعان کرد: سابقه همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان پارک فناوری پردیس به چهار سال گذشته بر می‌گردد که تجربه بسیار موفقی بود و در پیشرفت و بومی سازی صنعت برق بسیار موثر، بنابر این امسال با توجه به فرمایشات رهبر و نامگذاری سال تصمیم گفته شد همکاری‌های برق منطقه‌ای با شرکت‌های دانش بنیان افزایش یابد.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir