رویـدادهـا

برگزاری رقابت های دارت آقایان و بانوان در پارک فناوری پردیس

رضا فاضل و فاطمه مافی رتبه اول مسابقات دارت پارک را کسب کردند

رضا فاضل و فاطمه مافی رتبه اول مسابقات دارت پارک را کسب کردند

با دیگران به اشتراک بگذارید

در مسابقات دارت آقایان و بانوان پارک فناوری پردیس که به مناسبت ایام دهه فجر برگزار شد، رضا فاضل و فاطمه مافی رتبه اول را در دو بخش آقایان و بانوان کسب کردند.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، مسابقات چهارگانه ورزشی پارک فناوری پردیس به مناسبت ایام دهه فجر برگزار شد. در مسابقات دارت آقایان که با حضور 24 شرکت کننده و به مناسبت ایام دهه فجر برگزار شد، رضا فاضل از شرکت سامانه نگار حامی بیمه (سنحاب) رتبه اول، جلال علی اکبری از شرکت دایو پارس. رتبه دوم و شهاب دمهری از شرکت فرآورده بافت ایرانیان رتبه سوم را کسب کردند.
فاضل که نخستین حضور خود را در این رقابت ها تجربه می کرد، گفت: سطح مسابقات بسیار بالا بود و مسابقه فینال رقابت پایاپایی بود که خوشبختانه توانستم رتبه اول را کسب کنم.
علی اکبری نیز درباره حضور در این رقابت‌ها گفت: این سومین تجربه من در رقابت دارت است و سطح مسابقات خصوصاً بازی نهایی بالا بود و هیجان بالایی داشت. تلاش می کنم تا سال آینده رتبه اول را کسب کنم.
دمهری درباره این دوره از مسابقات گفت: برخی از شرکت کنندگان دوره امسال از سطح پایین تری نسبت به سال گذشته برخوردار بودند و امیدوارم که سال‌های آینده سطح مسابقات بالاتر رود تا شاهد رقابت های جذابتری باشیم.
در رقابت دارت بانوان نیز که با حضور 10 نفر از بانوان شاغل در پارک برگزارشد، فاطمه مافی از شرکت زیست تخمیر به مقام اول رسید. سحر عالمی از شرکت تولید منابع تغذیه الکترونیک و الهام فتحی از شرکت سازگان ارتباط نیز به مقام دوم و سوم دست یافتند.
مافی که تجربه حضور در این رقابت‌ها را از سال گذشته داشته است، با اشاره به جوّ خوب مسابقات گفت: رقابت امسال در سطح بالاتری برگزار شد و امیدوارم که در سال‌های آینده تعداد شرکت کنندگان نیز بیشتر شود.
عالمی برنده مدال نقره نیز اظهار داشت: نسبت به سال گذشته رقابت ها در سطح بهتری برگزار شد.
فتحی نفر سوم مسابقات هم که اولین تجربه حضور خود در این رقابت ها را داشت، گفت: سال های آینده با تجربه و تمرین بیشتری در این رقابت ها شرکت خواهم کرد.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir