رویـدادهـا

پارک فناوری پردیس برگزار می‌کند

دوره آموزشی مدیریت خرید، تدارکات و قراردادهای داخلی

دوره آموزشی مدیریت خرید، تدارکات و قراردادهای داخلی

با دیگران به اشتراک بگذارید

اداره کل سرمایه‌گذاری و بومی‌سازی فناوری پارک فناوری پردیس، دوره آموزشی مدیریت خرید، تدارکات و قراردادهای داخلی را با همکاری موسسه پویش هم‌افزایی ژینو برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، این دوره به مدت 27 ساعت از 25 مهرماه تا 28 آذر ماه  در روزهای‌ یکشنبه هر هفته ساعت 17:00 تا 20:00  برگزار می‌شود.

«مفاهیم مدیریت بازار»، «کلیات و مفاهیم خرید»، «سیستم‌های خرید داخلی»، «مفاهیم و الگوهای خرید سازمانی»، «برآورد میزان سفارش اقتصادی   و EOQ و نقطه سفارش مجدد ROP»،«بیمه»،«حمل و نقل و اسناد حمل»،«مناقصه و مزایده»، «اصول و فنون مذاکرات بازرگانی» و «نحوه ارزیابی و انتخاب تامین کنندگان» از محورهای آموزشی این دوره هستند.

«علی عطایی» با سابقه مهندس مشاور شرکت های عضو کانون مشاوران اعتباری و سرمایه گذاری بانکی و مشاوران مورد تایید بانک صنعت و معدن، سابقه کارشناس اعتباری بانک توسعه تعاون به مدت چهارسال، سابقه ریاست دایره مدیریت ریسک تطبیق بانک توسعه تعاون،معاون برنامه ریزی بانک توسه تعاون؛ تدریس این دوره را برعهده دارد.

هزینه ثبت‌نام در این کارگاه برای متقاضیان آزاد، 1 میلیون و 500 هزار تعیین شده است. این مبلغ با اعمال یارانه‌های آموزشی آیین‌نامه حمایتی پارک برای شرکت‌های اراضی و استیجاری 750 هزار تومان، برای شرکت‌های مرکز رشد 300 هزار تومان و برای شرکت‌های دانش‌بنیان عضو پارک با احتساب 80 درصد تخفیف صندوق نوآوری و شکوفایی 300 هزار تومان خواهد بود.

شرکت‌های دانش‌بنیان عضو پارک می‌توانند برای ثبت‌نام به آدرس ghazal.inif.ir مراجعه کنند. سایر متقاضیان شرکت در این دوره که از تخفیف‌های حمایتی پارک فناوری پردیس بهره‌مند خواهند شد، می‌توانند از طریق آدرس https://www.co-up.org/bazargani-3/  برای پیش‌ثبت‌نام اقدام کنند.

متقاضیان می‌توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر، با شماره تلفن 09195919340 با کارگزار برگزاری رویداد (موسسه پویش هم‌افزایی ژینو) تماس بگیرند. لازم به ذکر است مهلت و ظرفیت ثبت‌نام محدود است.

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir