رویـدادهـا

خانه سلامت و ورزش پارک فناوری پردیس شروع به کار کرد

خانه سلامت و ورزش پارک فناوری پردیس شروع به کار کرد

با دیگران به اشتراک بگذارید

خانه سلامت و ورزش پارک فناوری پردیس، به همت «باشگاهنورد» در پارک فناوری پردیس کار خود را آغاز کرد. 
به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، خانه سلامت و ورزش پارک پس از دو هفته فعالیت آزمایشی، از امروز 20 مهرماه، کار خود را به طور رسمی شروع کرده است. «محمدعلی نفری» مدیر عامل شرکت «باشگاهنورد» با اعلام این خبر گفت: زمانی که در پارک فناوری پردیس بودیم از طریق مناقصه و به منظور بالا بردن سرانه ورزشی پارک و ایجاد تحرک و نشاط و چابکی، اقدام به تاسیس خانه سلامت و ورزش کردیم. با توجه به اینکه کارمندان حاضر پارک فناوری پردیس، به سبب نوع کار، بیشتر ساعات روز را پشت میز می‌نشینند، انجام فعالیت‌های ورزشی می‌تواند به سلامت جسم و تقویت قوای بدنی آنها کمک کند.
مسئول خانه سلامت و ورزش پارک فناوری پردیس، گفت: در خانه سلامت و ورزش پارک فناوری پردیس ورزش‌های کراس فیت، سوئینگ، بانگی،کلستنیکس، TRX ، بدنسازی و ... به متقاضیان ارائه می‌شود.   
نفری در مورد کیفیت خدمات و تجهیزات خانه سلامت و ورزش بیان کرد: مرکز ما، از لحاظ دستگاه‌های ورزشی به خوبی تجهیز شده است. بخشی از دستگاه‌ها نمونه داخلی نداشتند و امکان وارد کردن آنها از خارج از کشور هم وجود نداشت. بنابراین خودمان آنها را ساخته‌ایم. در احداث مرکز هم از مواد اولیه با کیفیتی استفاده کرده‌ایم. تلاش ما این است که خانه سلامت و ورزش هر روز از لحاظ کمی و کیفی از دیروز بهتر شود. 
وی در مورد تخصص مربیان خانه سلامت و ورزش خود گفت: مربی رشته کراس فیت باکس، از کودکی در این رشته فعال بوده و دارای مقام‌های قهرمانی‌ست و در این حوزه متخصص است. 
مدیر خانه سلامت و ورزش با اشاره به گران بودن ورزش کراس فیت باکس، اظهار داشت: در تهران هزینه این ورزش از 400 هزار تومان آغاز می‌شود. در خانه سلامت و ورزش پارک فناوری پردیس، متقاضیان با پرداخت 95 هزار تومان برای 12 جلسه، می‌توانند ثبت‌نام کنند. البته این هزینه ورودی است و بر اساس تمایل آنها برای دیگر خدمات احتمال افزایش قیمت وجود دارد. 
 باشگاهنورد استارت‌آپی ورزشی است که فعالیت خود را از سال 1396 آغاز کرده است. هدف باشگاهنورد «ارائه بهترین مراکز ورزشی و تفریحی با بهترین کیفیت و حتی با بیشترین درصد تخفیف است». مدیر عامل این شرکت در مورد مزیت عضویت در باشگاهنورد اظهار داشت:  اعضای باشگاهنورد می‌توانند بدون پرداخت هزینه اضافه، از خدمات باشگاه‌های طرف قرارداد این شرکت استفاده کنند. این فرصت برای اعضای خانه سلامت و ورزش پارک فناوری پردیس هم وجود دارد. به زودی استفاده از این امکان بر سایت و اپلیکیشن باشگاهنورد، برای اعضای این مرکز قابل دسترسی خواهد شد. 
گفتنی است امکان استفاده از خدمات خانه سلامت و ورزش، روزهای فرد از ساعت 7 تا 21 و جمعه‌ها از ساعت 10:30 تا 12:30 برای بانوان مهیاست. همچنین آقایان می‌توانند روزهای زوج از ساعت 7 تا 23 و جمعه‌ها از ساعت 13:30 تا 15:30 از امکانات این مرکز استفاده کنند. 
متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 762500383 و 76250084 تماس بگیرند و یا به پایگاه اینترنتیhttp://bashgahnavard.com مراجعه کنند. 
شایان ذکر است، این باشگاه به نشانی پارک فناوری پردیس، ساختمان سراج، طبقه منفی 1 در دسترس علاقه‌مندان می‌باشد.


ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir