رویـدادهـا

در نتیجه دیدارهای یک چهارم نهایی؛

تکلیف تیم های صعود کننده به مرحله نیمه نهایی مشخص شد

تکلیف تیم های صعود کننده به مرحله نیمه نهایی مشخص شد

با دیگران به اشتراک بگذارید

در نتیجه بازی های یک چهارم نهایی، تکلیف تیم های صعود کننده به مرحله نیمه نهایی مشخص شد. رایمون، نیک صبای ماهان، فناپ و صندوق نوین تیم های راه یافته به مرحله نیمه نهایی مسابقات هستند.

به گزارش روابط‌عمومی پارک فناوری پردیس، امروز سه‌شنبه ۱۵ آذرماه، اولین بازی مطابق زمان تعیین شده توسط دو تیم حرفه‌ای رایمون و پویا الکترونیک و با سوت داور آغاز شد.
در این رقابت حساس، بازیکنان با پاس و حمله‌های زیبا هیجان بازی را دوچندان کرده بودند و صدای تشویق هواداران گرمای خاصی به بازی بخشیده بود و در نهایت رایمون در یک نبرد سخت توانست ۲ بر ۱ بر تیم پویا الکترونیک غلبه کند.

در مسابقه دوم، صندوق نوین و سپ به مصاف هم رفتند. در این بازی، از همان ابتدا هیاهوی تماشاچیان برای تشویق تیم محبوب محسوس بود و جذابیت مسابقه را دوچندان می‌کرد. صندوق نوین که تاکنون به خوبی پیش رفته بود، این بار نیز توانست با ۵ گل تیم سپ را از میدان رقابت ها حذف کند و ۵ بر ۲ این بازی زیبا را به پایان رساند.
در ادامه بازی‌های امروز، تیم فناپ و نورون به‌عنوان سومین بازی به مصاف هم رفتند.
در این دیدار پربرخورد بازیکنان تیم فناپ با نتیجه ۳ بر یک به مرحله بعدی صعود کردند. این بازی نیز جزو مسابقات پر هیجان این روزها قرار داشت.
در بازی چهارم، تیم نیک صبای ماهان با تیم «فناپ زیر ساخت» دیدار داشت. تیم فناپ زیر ساخت در دقایق اول بازی، تلاش زیادی برای باز کردن دروازه حریف کرد، اما نیک صبا ماهان با بهره‌گیری از بازیکنان سرعتی، اجازه گل زنی به حریف را نداد و با ۲ گل زیبا به پیروزی رسید. دروازه بان تیم نیک صبای ماهان نیز با وجود تلاش‌های خوبی که حین بازی داشت اما یک بار دروازه اش باز شد.
این دیدار به دلیل حساسیت نتایج، به جنجال میان بازیکنان دو تیم کشید و با کارت قرمز و اخراج یک بازیکن از تیم فناپ زیر ساخت در دقایق پایانی مسابقه، نهایتا ۲ بر ۱ به نفع نیک صبا ماهان خاتمه یافت.
از نکات دیدارهای حساس امروز می‌توان به استرس بالای برخی بازیکن‌ها برای جلوگیری از حذف در مسابقات و نهایتا تنش در میدان بازی و خوشحالی مضاعف هواداران و تیم‌های برنده پس از برد در مسابقه اشاره کرد.
شایان‌ذکر است، بانوان و آقایان علاقه‌مند به تماشای مسابقات لیگ فوتسال فناوران، علاوه بر تماشای حضوری مسابقات در سالن چند منظوره پارک فناوری پردیس، می‌توانند مسابقات لیگ را به‌ صورت زنده در بستر آپارات تماشا کنند.

http://www.aparat.com/pardistechpark/live

آلبوم تصاویر
ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir