رویـدادهـا

با هدف اطلاع از تجربیات پارک فناوری پردیس صورت گرفت؛

بازدید مدیران و کارشناسان پارک علم و فناوری ارومیه از پارک فناوری پردیس

بازدید مدیران و کارشناسان پارک علم و فناوری ارومیه از پارک فناوری پردیس

با دیگران به اشتراک بگذارید

جمعی از مدیران و کارشناسان پارک علم و فناوری ارومیه با حضور در پارک فناوری پردیس ضمن بازدید از بخش های مختلف آن، از نزدیک با تجربیات پارک پردیس در حوزه حمایت و ارایه خدمات به واحد‌های فناور و دانش بنیان آشنا شدند.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، جمعی از مدیران و کارشناسان پارک علم و فناوری ارومیه، با حضور در پارک فناوری پردیس با مدیران پارک دیدار و گفتگو کردند. در این بازدید که مدیرانی از بخش های مختلف پارک علم و فناوری ارومیه از جمله معاون فناوری و نوآوری این پارک و مسئولانی از مرکز رشد، بودجه و امور مالی، آموزش و پژوهش و ترویج و جذب حضور داشتند، مجتبی جباری پور معاون توسعه و نوآوری پارک فناوری پردیس با اشاره به اهداف و ویژگی های پارک پردیس توضیحاتی را در خصوص این پارک ارائه کرد.

هم چنین در این جلسه که مدیرانی از قسمت های مختلف ستادی پارک پردیس حضور داشتند، تجربیات پارک فناوری پردیس در حوزه های مختلف از جمله توسعه، جذب، نحوه خدمات و حمایت از شرکت ها و مرکز رشد، در اختیار مدیران پارک علم و فناوری ارومیه قرار داده شد.

بازدید از فضای کار اشتراکی کوآپ و نمایشگاه محصولات فناورانه پارک فناوری پردیس و همچنین بازدید از شرکت دیزاین لب از شرکت های مستقر در پارک فناوری پردیس از دیگر برنامه های این بازدید بود.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir