رویـدادهـا

استخر پارک فناوری پردیس فعالیت خود را آغاز کرد

استخر پارک فناوری پردیس فعالیت خود را آغاز کرد

با دیگران به اشتراک بگذارید

استخر پارک فناوری پردیس در برج فناوری پارک، فعالیت خود را از سر گرفت. این استخر ویژه آقایان تهیه دیده شده است.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، استخر این مجموعه پس از فرآیند تقویت زیرساخت شامل امور فنی، رنگ‌آمیزی، ضدعفونی و تاسیسات، از 12 بهمن ماه کار خود را از سر گرفت و پذیرای علاقه‌مندان است. اداره کل نگهداری و تعمیرات پارک فناوری پردیس، عملیات بهداشتی شامل کُلر زنی،گند زدایی و دیگر آزمایش‌های لازم را مطابق آئین‌نامه، در این استخر انجام داده است.

این مجموعه شامل استخر، سونای خشک، سونای بخار و بوفه بوده است و به زودی دوره‌های آموزشی خود را در حوزه ورزش‌های آبی شروع می‌کند.

استخر برج فناوری شنبه تا چهارشنبه از ساعت۱۵:۳۰ الی ۲۰:۳۰ و پنجشنبه ها از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۸:۰۰ آماده خدمت‌رسانی به مراجعان است.

هزینه استفاده از این استخر برای کارکنان شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس، بدون افزایش نسبت به قیمت قبلی، ۵ هزار تومان است.

گفتنی است، یک مجموعه استخر، سونا و جکوزیِ دیگر نیز برای استفاده «آقایان» و «بانوان» در هتل پارک فناوری پردیس در حال ساخت است که فرایند ساخت آن تا پایان سال جاری به اتمام می‌رسد. این مجموعه از فرودین ماه سال 1399 برای تمامی متقاضیان قابل استفاده است.

علاقه‌مندان برای ارتباط با استخر پارک فناوری پردیس (استخر واقع در برج فناوری پارک) می‌توانند با شماره‌های ٧۶٢۵۰٧۴٣-۰۹۳۵۲۴۶۲۵۲۳ تماس حاصل کنند.


ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir