رویـدادهـا

در افتتاحیه اینوتکس مطرح شد:

تبدیل پارک فناوری پردیس به یک هاب همکاری‌های مشترک با کشورهای همسایه

تبدیل پارک فناوری پردیس به یک هاب همکاری‌های مشترک با کشورهای همسایه

با دیگران به اشتراک بگذارید

روح‌الله دهقانی‌فیروزآبادی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور در مراسم افتتاحیه نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ عنوان کرد: پارک فناوری پردیس باید تبدیل به یک هاب همکاری مشترک با کشورهای دوست و همسایه شود.

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴، زنگ افتتاحیه نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ توسط روح‌الله دهقانی‌فیروزآبادی به طور رسمی به صدا درآمد. در این مراسم در کنار معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور، مهدی صفاری‌نیا، رئیس پارک فناوری پردیس و وزیر علوم زیمباوه حضور داشتند.

دهقانی‌فیروزآبادی در ابتدای این مراسم گفت: امروز عظمت کشور در عرصه‌های بین‌المللی مدیون توان علمی و فناوری کشور است که صاحبان آن شرکت‌های دانش‌بنیان هستند. فیروزآبادی اظهار کرد: رویداد اینوتکس به تدریج به یک محور زمانی برای دورهمی تمامی اعضای زیست‌بوم نوآوری کشور تبدیل می‌شود تا آنها بتوانند دستاوردهای خود را به نمایش بگذارند.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور اضافه کرد: امیدوارم اینوتکس تبدیل به بزرگترین رویداد نوآوری کشور بشود. او با اشاره بر آمار شرکت‌های دانش‌بنیان گفت: ما با وجود ۱۰ هزار شرکت دانش‌بنیان توانستیم بیش از ۵۳۰ هزار میلیارد فروش داشته باشیم، صادرات ۳ برابر افزایش داشته و توانستیم ۲.۵ میلیارد صادرات داشته باشیم.

دهقانی‌فیروزآبادی اظهار کرد: امیدوارم با تاسیس و راه‌اندازی شهرک نخبگان، پارک فناوری پردیس به بهشت فناوری تبدیل شود تا بتوانیم کمتر از ۳ الی ۴ سال آینده شهر نوآوری پردیس را داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir