رویـدادهـا

همزمان با نمایشگاه ایران هلث 1403 و با هدف رفع نیازهای فناورانه بنگاه‌های اقتصادی

اولین رویداد ملی تبادل فناوری صنعت پزشکی کشور برگزار می شود

اولین رویداد ملی تبادل فناوری صنعت پزشکی کشور برگزار می شود

با دیگران به اشتراک بگذارید

اولین رویداد ملی تبادل فناوری صنعت پزشکی کشور همزمان با نمایشگاه ایران هلث 1403 و با هدف رفع نیازهای فناورانه بنگاه‌های اقتصادی برگزار می شود. در این رویداد، نیازهای فناورانه صنایع مختلف در حوزه های کالاهای مصرفی سلامت، داروسازی، تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی ارائه می شود.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، مطابق سیاستگذاری‌های شبکه ملی فن بازار ملی ایران و سازمان صنایع کوچک و متوسط کشور  در رفع نیازهای فناورانه بنگاه‌های اقتصادی، اولین رویداد ملی تبادل فناوری صنعت پزشکی کشور روز یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 همزمان با برگزاری نمایشگاه ایران هلث برگزار می شود.
کمک به ارتقاء بهره وری در صنایع کشور با استفاده از ظرفیت مراکز فناوری، ‌شرکت های دانش بنیان و فناور محور داخلی از اهداف این رویداد ملی ذکر شده است.
بیش از 80 نیاز فناورانه صنایع مختلف حوزه سلامت در بخش های تجیهزات پزشک و دندانپزشکی، داروسازی، کالاهای مصرفی سلامت، تجهیزات توانبخشی و توسعه محصول از 13 استان کشور برای شرکت در این رویداد به دبیرخانه ارسال شده است.
شرکت های فناور و دانش بنیان می توانند تا تاریخ 28 اردیبهشت 1403 از طریق تماس با ۰۹۱۲۶۸۲۴۶۵۶-۰۹۱۳۲۸۴۲۳۹۷ جهت حضور در نشست های B2B و رفع چالش ها و نیازهای فناوری این رویداد ملی اعلام آمادگی نمایند.
فهرست نیازهای فناوری اولین رویداد ملی تبادل فناوری صنعت پزشکی ایران از اینجا قابل دسترسی است.

آلبوم تصاویر
ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir