اخبار
11-28-1396
برگزاری رویداد دو روزه کارآفرینی دانش‌آموزی بومی‌نو با هدف راه‌اندازی کسب وکار؛

چهارمین رویداد دانش‌آموزی بومی‌نو با هدف آشنایی دانش آموزان با کارآفرینی نوآورانه و تشویق آنان به ایجاد و راه‌اندازی کسب و کارهای نوپا در قالب کسب و کارهای اینترنتی و طراحی اپلیکیشن‌های مربوطه طی دو روز در پارک فناوری پردیس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، چهارمین رویداد دانش‌آموزی بومی‌نو با همکاری مدرسه کارآفرینی و بومینو کاشف و حمایت مرکز شتابدهی نوآوری پارک پارک فناوری پردیس پس از رقابت 9 تیم طی 2 روز با معرفی 3 تیم برگزیده توسط هیات داوران به کار خود پایان داد.

90 دانش‌آموز تهرانی در رویداد کارآفرینی بومی‌نو، طی دو روز به بیان ایده‌های خود پرداختند و پس از رأی‌گیری به 9 تیم 7 تا10 نفره تقسیم‌بندی شدند و هر تیم با کمک یک مربی بر روی یک ایده استارت‌آپی مشغول به کار گروهی و تکمیل بوم مدل کسب و کار شدند.

در روز آخر رویداد تیم‌ها با کمک مربیان خود ضمن رفع نواقص بوم مدل کسب و کار و پرورش ایده‌هایشان با ساخت پاور پوینت، محصول‌شان را به مدت 5 دقیقه به داوران ارائه کردند و 3 دقیقه هم پرسش و پاسخ داوران با شرکت کنندگان ادامه یافت تا در نهایت 3 تیم برتر انتخاب گردیدند.

در اختتامیه این رویداد نیز با حضور بهروز فروتن، مدیر صنایع غذایی بهروز به‌عنوان مهمان ویژه و خانواده‌ها‌ی دانش‌آموزان شرکت‌کننده، سه تیم city (شهر نویسندگان)، کافوران (مخفف کافه و رستوران) و part study به‌عنوان تیم‌های برگزیده معرفی و جوایز میلیونی خود را از شرکت آسان پرداخت (آپ) دریافت کردند.

معرفی تیم‌های برتر

1- Writer city (شهر نویسندگان)؛ تیم طراح اپلیکیشن مطالعه و داستان نویسی توسط مردم، به دلیل توجه به مسائل فرهنگی و تلاش برای بالا بردن سرانه مطالعه به عنوان تیم اول معرفی و جایزه 4 میلیون تومانی را دریافت کرد.

2- کافوران (مخفف کافه و رستوران)؛ تیم طراح اپلیکیشن رزرو آنلاین کافه و رستوران به دلیل توجه به مسائل گردشگری به عنوان تیم دوم معرفی و برنده جایزه 3 میلیون تومانی گردید.

3- part study؛ تیم طراح اپلیکیشن تنظیم و برنامه‌ریزی درس خواندن به دلیل توجه به مسأله آموزشی به عنوان تیم سوم معرفی و برنده جایزه 2 میلیون تومانی شد.






  • بازدیدکنندگان: 803
  • (رتبه بندی جاری 0.0/5 ستاره ها) مجموع آرا: 0
  • 0 0

نظری وجود ندارد.

پاسخ